Batzar Orokorra 2017

Datorren Ostirala Martxoak 31  11:00etan Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkarteko Batzar Orokorra  LXVII ospatuko dugu.

Batzarrean Ikasle Ohien Elkarteko erronka berriak aurkeztuko dira;  inguruko enpresen baitan  Eskolako posizionamendua indartuko duten aukera berriak identifikatu, landu eta transferitzean oinarrituko direlarik.

Erronka honi aurre egiteko enpresaren inplikazioa behar dugu, zeuon iritzia ezagutu eta proiektu berriak nahiz  lehentasunezko beharrak definitu eta garatzeko zeuon kolaborazioa.

12:45tan Jose Maria Gasalla-k “Eraldaketa, Parte-hartzea eta Konfidantza” -ri buruzko hitzaldia eskainiko du. Sarrera librea eta doan izango da.

Ohikoa den bezala, bazkarian, oroigarri bat entregatuko zaie Zilarrezko ezteiak ospatzen dituzten 1992. Promozioko kideei eta 50n urtemugako Oroitzapenezko Intsigniak banatuko dira 1967. urtean Armeria Eskolan ikasketak hasi zituzten ikasle ohiei.

Egun hau zurekin konpartitzea gustatuko litzaiguke, agendak ahalbidetzen dizun heinean.

Batzar Orokorra 2016