asociacion_antiguos_alumnos

Ildo estrategikoak

Armeria Eskola nahiz bere inguru sozio-ekonomikoaren lidergoa bultzatzeko asmoz, berrikuntza irekiko organo edota transformazio palanka gisa dihardu Armeria Eskolako Elkarteak (aurrerantzean (AAE).

Egungo belaunaldi aldaketa, ekintzailetasun espirituaren galera, aldaketa globalaren abiadura, titulazioen egokitzapenak, lankidetza modu berriak, etab. Hezkuntza sistema eta bereziki Armeria Eskolakoa, arin eta berritzailea izan behar du egungo aldaketetara egokitu, beharrei erantzun eta merkatuan liderrak izateko. AAE –tik hainbat eragilerekin modu koordinatuan egiten dugu lan, hau da, ekosistema funtzionamendua barneratzen dugu: ikasle ohi bazkideak gizartea ordezkatuz, enpresa bazkideak bailarako arlo industriala ordezkatuz, sozio-kolaboratzaileak inguruko eragile, instituzio nahiz erakunde publiko/pribatuak ordezkatuz eta azkenik Armeria Eskola, Hezkuntza Zentroaren ikuspegia ordezkatuz osatuta ekosistema osatzen dugu.

Egun, AAE –k 930 ikasle ohi bazkide, 62 enpresa industrial bazkide (10.307 langile ordezkatzen dituztelarik) eta 7 sozio kolaboratzaile bazkide ditu. Kolaborazio honek Debabarrena bailarako ordezkaritza bermatzen dio Armeria Eskolako Elkarteari.

Honetarako, lidergoa eta autonomia duen egitura exekutiboa eta %60an enpresek ordezkatzen duten zuzendaritza taldea ditugu martxan.

Prospekzio industrialean oinarrituriko proiektu baten ondorioz, AAE –an honako lan ildoak identifikatu ondoren, gaur egun esparru hauetan egiten du lan:

Zuzendaritza Batzordea

Miembro Armeria Eskola

JAZ ZUBIAURRE, S.A.

Óscar Vázquez | Miembro empresa

Pertsonenganako orientazioa, pertsonak funtsezko piezak baitira gizartean eta enpresetan, eta batez ere gure Elkartean.Erakunde independente eta plurala gara, irabazi asmorik gabekoa, gure elkartekide guztientzat aurrerapausoak eta irabaziak lortzera erabat jarria dagoena. Geure mugen barruan bezala, baita muga horiez kanpo ere. Ereduzko erreferentzia bat gara, eskarmentua, dinamismoa eta etorkizuneranzko proiekzioa elkartzen dira gure baitan, eta horiexek dira, hain zuzen ere, gure arrakastaren oinarri edo zutabeak:

• Zerbitzua emateko bokazioa, elkartea osatzen duten pertsona guztiei laguntza ematea izanik bokazio horren azken helburua.
  • Malgutasuna, garai berrietara egokitzeko gaitasuna bezala ulertua.
  • Izaera globala, elkartearen eta bertako kideen aukerak biderkatzen dituena, kultura anitzeko eremu batean.
  • Diziplina anitzeko ikuspegia, eta horrek mundu osoan zehar sare irekiak sortzen laguntzen die bertako kideei.
  • Abangoardiako planteamendua, esperientzia berriekin eta teknologiarik berritzaileenetara irekiak dauden ibilbideekin.

Aurrez jasotako horrek guztiak ezin hobeto islatzen du Elkarte honek egunez egun hiritarrekiko bere jarduteko lerro desberdinetan hartua daukan konpromisoa.

Historia

Eibarko Armeria Eskolako Ikasle Ohien Elkartea 1950. urtean sortu zen. Eskolaren interesak defendatzea eta ahalik eta lanbide-heziketarik onena lortzea izan dira betidanik bere helburu nagusiak.

Urteotako ibilbidearen ondotik, Armeria Eskolarekin lankidetzan aritzea da Elkartearen funtsezko ekimena, garapen kultural-industriala bultzatzera bideratua betiere, elkartekideei lan-munduan txertatzen eta lanbidean aurrera egiten lagunduz.

Eta horretarako, enpresekin, elkargo profesionalekin, enpresarien elkarteekin, talde autonomikoekin, lokalekin, etab.ekin lankidetza eta kooperaziorako prest agertzen da, elkartekideen onura bilatuz beti.